1. Szakrendelőben
Minden orvosunk részmunkaidőben dolgozik nálunk.
Ennek megfelelően csak adott napokon van rendelésük és meghatározott a rendelésen ellátható betegek száma (NEAK rendelete alapján).
Ahhoz, hogy minél több beteget tudjunk ellátni nagyon szigorú szervezésre van szükség, ezt csak időpont alapján tudjuk megtenni.
Minden vizsgálati időpontot fel kell töltenünk.
A finanszírozási keret feletti betegek ellátását nem finanszírozzák az Intézmény részére.
A fentiek miatt nagyon fontos, aki nem tud eljönni az időpontjára, azt le kell, hogy mondja, akkor van lehetőségünk beteget behívni a várólistáról.
Így csökkenthető a várólista.
Az előjegyzési időpont alapján történő munka csökkenti a várakozási időt, elkerülhető a zsúfoltság, a fertőzés veszély csökken, tervezhető a betegellátás.
Az előjegyzés alapján Intézményünkben látjuk, hogy kontrolvizsgálatra jön a beteg, vagy első megjelenése van.
Az első vizsgálat több időt vesz igénybe, ezzel Intézményünknek is terveznie kell.
Nehezen vizsgálható (mozgássérült) beteg vagy Intézeten belüli rosszullét, esetleg nem várt komplikáció miatt az ellátási idő hosszabb lehet.
Szakrendelésre időpont kérhető:
- személyesen a recepción
- telefonon a 66/581-180
Gyógytornára időpont kérhető:
- személyesen a Liget Fürdő Pénztárában
- telefonon: 20/2521354
A beutaló köteles rendelésekre a beutaló szám bediktálása szükséges.
Felhívjuk a Tisztelt Lakosság figyelmét, hogy az orvosi ellátáshoz, az orvosi leleteiket egy dossziéban vigyék magukkal.
Nincs lehetőség az ellátás során a felhőből (EESZT) 30-40 percig dokumentumokat keresni, az több órás csúszást okozhat.
2. A helyettesített háziorvosi körzetek
A helyettesítéssel ellátott körzetekben az időpontra történő érkezés elengedhetetlen.
A helyettesítő orvosok saját munkájuk mellett látják el ezeket a körzeteket.
Ahhoz, hogy minden beteget maximálisan el tudjanak látni a rendelési időben, csak betegellátás történik.
Az adminisztratív dolgok, receptek írása, javaslatok bevitele, dokumentumok kitöltése a rendelési időn kívül történik. Ebben az időben az orvos az asszisztensével van folyamatosan kapcsolatban.
A fenti munkarend a betegek gördülékeny és konfliktusmentes ellátását szolgálja.
A rosszullétes betegek ellátása soron kívül történik.
Felhívjuk a Tisztelt Lakosság figyelmét, hogy az orvosi ellátáshoz, az orvosi leleteiket egy dossziéban vigyék magukkal.
Nincs lehetőség az ellátás során a felhőből (EESZT) 30-40 percig dokumentumokat keresni, az több órás csúszást okozhat.
Aki nem rendelkezik érvényes biztosítással, annak ellátása térítés ellenében lehetséges – kivétel sürgős, életveszélyes ellátás.
Amennyiben a TAJ-kártyán szereplő személyazonosító adatok nem egyeznek a személyazonosításra bemutatott okiraton feltüntetett adatokkal, intézetünk nem tudja Önt ellátásra fogadni.
Részlet 1997. évi LXXXIII. törvény a kötelező egészségbiztosítás ellátásairól:
29. § (4) A biztosított az egészségügyi szolgáltatás igénybevételéhez – ha jogszabály eltérően nem rendelkezik – a társadalombiztosítási azonosító jelet (a továbbiakban: taj-szám) igazoló hatósági igazolványát és – amennyiben a biztosított a 14. életévét betöltötte – érvényes, a személyazonosság megállapítására alkalmas igazolványát köteles bemutatni. A biztosított a taj-számát a tároló elemmel rendelkező állandó személyazonostó igazolványával – a technikai feltételek megléte esetén – elektronikusan is igazolhatja, amennyiben a külön törvényben meghatározottak szerint a tároló elem azt tartalmazza. A biztosított a taj-számát a személyazonosító jel helyébe lépő azonosítási módokról és az azonosító kódok használatáról szóló törvény szerinti összerendelési nyilvántartásra vonatkozó rendelkezések szerint is igazolhatja.